måndag 1 juni 2009

Återuppstår Norrköping United?

Semesterbollen närmar sig (18/7) och informationen är ännu så länge knapphändig. Vilka lag kommer att delta? Själv gissar jag att Saltängens hittills obesegrade damer dyker upp. Tror även att chansen är stor att vi får se Smedby, Eneby, Kimstad och Kuddby. Och jag ser ju även mycket gärna att IFK Norrköping DFK hänger på! Lag som ligger mitt hjärta nära. Och som grädde på moset hoppas jag ju att Norrköping United återuppstår. Minns jag inte helt fel knep de ju en hedrande andraplats förra året med hjälp av många namn som visat sin storhet inom damfotbollen genom åren. Vem tar tag i saken och samlar ihop laget i år? Läs lite mer om United här.
Efter en förhoppningsvis lyckad cup kommer jag att avsluta dagen på Black Lion och hoppas att det blir fler som följer med. Anmäl gärna intresse till mig på bosse.nilsson@telia.com så ska jag med glädje se till att boka bord för alla glada damfotbollssupportrar i Norrköping.

Inga kommentarer: