torsdag 17 juni 2010

Fortfarande alldeles för slö för att hinna blogga...

Men lite måste jag allt kommentera.
I Div 2 spelade Husqvarna FF - Borens IK igår, 2 - 5. Motigt för Husqvarna?
Kuddby som jag hoppats på har det ännu motigare i Div 3. 8 förluster, seger enbart mot Kimstad GoIF. Kom igen nu tjejer!
Inga större sensationer i Div 4.
Norrköping City och Wreta Kloster glänser i Div 5 Mellersta, och mitt kära Saltängen ligger hyfsat i mitten. Bra med tanke på omständigheterna.
Åby IF ligger glädjande nog på en fjärdeplats i Div 5 Östra.
Och så en titt på Div 5 Västra där AC Studenterna toppar serien. Heja Ida & Co!

Avslutningsvis konstaterar jag att Tette Svensson är på bättringsvägen. Veckans gladaste nyhet tycker jag. Välkommen ut på match igen  så snart som möjligt Tette!

Inga kommentarer: